Heeelg!

Skönt med helg! :)
Eller ja.. Jag jobbar ju som vanligt. Men va skönt o va ledig förra helgen, så man har lite nya krafter nu :) Dock ha ju mina sömnproblem gått åt rätt håll, o nu lär dom väl fara igen.... -.-
Va i skolan igår 8-12.50. Gjorde typ ingenting vettigt igår. Kändes inte som det. 
Sen åkte jag direkt till Avancia o träffade min PT. Kommer bli finfint det här :)
Åkte sen direkt till Bström, där Kjell var o skodde Lisa. Sen kollade han på Cherokee. Alla hovar, utom vänster fram, ser bra ut nu! Den ser ut som en Kalle Anka fot :p Kjell sa att Cherokee är hans svåraste häst han skor. Man ska inte göra som man ska, helt tvärtom. Eh..okej. Tur att inte jag behöver göra det! For ut med Cherokee, och mamma kom med me Basil och kälken. FÖrsta gången vi träffade på en ÄLG när vi va ut!!! Höll på o dö!!! :p Sen tog det en bra stund innan hästarna lugnade ner sig :p
For sen o hämta fiolen hem, och iväg på gruppspel. Sen hade ja egen lektion 40 min också. Hem, kramas, duscha, o iväg på jobb. Jobbade 21.30-03.30. Hände inte så mycket igår -.- HOppas på mer action ikväll!
Ska försöka stiga upp ur sängen snart. Men inte så lockande :) Ska nog åka hem till mamma o pappa. Dom skulle bjuda på middag :) Sen är det jobb 20.30-04(.30)
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0