Hårfärgning

Blev o färga systers hår också :) Hon ville inte va gråhårig.. Konstigt...
Köpte väldigt blond färg. Hon ville inte va så jätte blond, men hon hade rätt mörk färg innan, så köpte lite extra blond. Trodde först hon skulle bli rödhårig :p haha hon blev rätt mörk blond till slut :) Hade kunnat få vara lite blondare, tycker jag. Men bättre än den förra blev det iaf!
Nu är jag i stan. Håller på å kippar efter andan. Knarka nässpray!! aah!
Orkar inte fara o hitta på nått ;)
Kryper ner under täcket, slår igång en film, o hoppas ja blir trött snart. Eller trött är jag. Men måste få luft först :p Har ju inte sovit nånting idag på dagen, så borde gå bättre inatt tycker jag :)
Förövrigt börjar det närma sig..... ;)
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0