Hallå liksom?

Vart tog John-blund vägen nu då?? Nästan somnat i skolan, somnade i bilen på väg till ridhuset, o nu är jag inte trött?? Hallå??!
Var ju till ridhuset med Cherokee och Basil. Först longerade jag Cherokee, som gick avslappnat och fint. Sen för första gången på bra många veckor, så red jag en stund :D O han kändes helt som vanligt! Fin var han :) Sen hoppade ja upp på Basil en sväng, o han kändes också fin, det lilla jag red. Så kanske nu, peppar peppar, går det åt rätt håll :)
Imorgon är det skola 8-14.20, tror jag. Sen får vi se vad som händer. Gym? Hästarna? Maybebaby.
Sandra kommer o hämtar upp mig imorgon. Så att jag kommer i tid till skolan -.-
och sen säger du: sex laxar i en laxask, 25 gånger snabbt, medan du står på huvudet och dricker vatten och jonglerar med 7 bollar med en hand och sparkar fotboll med fötterna

Tur att min bror underhåller mig ;)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0