Håll ögonen öppna

Tjaa.. Fick ju 3-4 timmars sömn inatt. Somnade just efter 4, och steg upp halv 8. Ups, lite sent. Men snälla Sandra kom via o plockade upp mig. Ha väl varit helt okej o varit tillbaka i skolan. Men ögonen ha varit svåra att hålla uppe. Ha nicka till bra många ggr. Pinsamt ju... :p
Gick hem, från skolan idag. Via banken och lisco. Var förresten till banken på lunchen. Så nu är det bara o räkna ner! :D IIH! Mer säger jag inte ;)
Sen åkte jag o Maria o handlade. Sen va ja på långpromenad med mamma och Acke i stan. Riktigt skönt!
Sen lagade JAG mat! Jajja! :) Det vart ju till och med gott :) Rasmus och Maria kom över och fick mat. Sen drog vi till gymmet. Riktigt skönt :)
Nu är jag hemma, ska hoppa i duschen, o sen hoppas jag att jag får sova. Annars kommer jag absolut inte hålla mig vaken imorgon.
Imorgon kanske det blir ridhuset med hästarna.
Men först skola 8-14.20
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0