????

Ingen kan komma o säga: jag vet hur det känns. För ingen kan veta! Nån kan ha varit i samma situation, men alla känner olika. Ingen kan veta hur det egentligen känns för mig, och hur jag mår. Bara jag. Jag vet varken upp eller ner. Vet inte om jag egentligen är glad eller ledsen. Det enda jag känner på morgonen är ångest att stiga upp. Varför skulle jag? Va är det för mening med det? Jag kan lika bra ligga kvar i sängen. Har fortfarande sömnproblem. Ett tag tyckte jag dom blev bättre, men nu är det likadant igen. Jag har försökt göra nått åt det, mat, motion, frisk luft..same shit! Tänk er en morgon när ni vaknar o känner att ni ha sovit alldeles för några timmar, o går hela dagen o kämpar me att hålla er vakna o fokuserade. Så känner jag 7 dagar i veckan! Börjar bli liiite trött på det. Sen får jag hjärtklappning fortfarande. Känner mig stressad ofta. Som sagt, ingen vet egentligen hur jag mår...

Kommentarer
Postat av: Emmi

Ne, du har rätt - ingen vet exakt hur du mår eller känner. Men jag kan säga så mycket som att jag har känt rätt så lika. Det resulterade i 3v på psyk.akuten och lång sjukskrivning. Sömnmedicin då jag var inlagd och antidepressiva efter det. Order om att reda upp mitt liv och prioritera det som får mig att må bra, samma sak borde du göra innan du hamnar på samma ställe som jag var på! :/ Gå och prata med någon, det är inget skamligt över det. Bara ett samtal att ringa så får du en tid. Ensam är inte stark hur gärna man än försöker, jag har testat...

Det är ditt liv och dina val, och du kan välja att rata mina råd. Men jag vill INTE se dig i samma sits som jag var i för två år sen! :(

Kom igen nu bruden, du är stark och du kommer ta dig tillbaka till ytan - men det krävs förändringar!

Kramar <3

2012-01-23 @ 19:05:03
URL: http://emmimattsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0