Bokanalys

Nu är äntligen bokanalysen klar och inlämnad. Bättre sent än aldrig eller va heter det... -.- Usch för skoluppgifter just nu. Mutt huvud är tomt. Mer än vanligt alltså. O näsan täppt! Var fan är mitt nässpray???!! Kommer inte överleva natten annars.
Usch va trött o hängig jag är. Hatar o ha förkylning i kroppen. Inte har jag tid med det här. Hade tänkt fara hem o rida idag, och träna. Som jag inte gjort på flera dagar! På fredag ska ja träffa min PT, så måste va frisk till dess. Eller egentligen ska vi ju inte träna, men ändå. Ska bara gå igenom allt då. Men tänkte ju träna när ja ändå är där. Får se om ja hinner hem o rida. Är fiol sen 17.10 typ. 
DET ska jag göra nu. Öva lite fiol. Efter jag letat efter nässprayet.. Innan jag blir galen!! SEN tänker jag lägga mig under täcket, ta en panadol mot den underbara huvudvärken som inte vill släppa, tycka synd om mig själv, o kolla en film..
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0