Bättra på träningsvärken

Nej man ska ju inte gnälla... Men fy farao vilken underbar träningsvärk jag har :p när ja sprang på löpbandet bara smärta det i bröstmusklerna. Underbart! Körde mycket överkropp igen. Lite mera mage och rygg körde jag också. Sen fick jag tid till min PT också :) nästa fredag blir första mötet, och sen ska vi se vad vi kommer fram till :) fick den jag hoppades på! Är riktigt taggad! Varför jag valt att köra med PT är just för att bli mera peppad, få hjälp med hela kroppen. Tips och idéer :) Nu ligger jag i soffan hos mamma o pappa med acke på magen. Har precis betalat räkningar på 500 euro..... Kul..... Tur att jag fått hyran betald! Hoppas maten snart är klar! Håller på å dööör av hunger!!! Nu ska jag...göra nått. Äta! :) Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0