-

Snyggt det blev förra inlägget, skrev från mobilen. Därför vart det lite blandat med små och stora bokstäver.
Har jobbat nu 3 nätter i rad. Perfekt för min dygnsrytm. Frågan är då, hur jag ska kunna gå och lägga mig i tid ikväll? Jobbade 20.30-04 igår. Hemma just efter 5, vaknade klockan 2 idag. Imorgon börjar vi skolan kl 08.00 och går till 16.00. Fy fan...
Kollade lite på schema. Kanske jag ska överleva... Såg att vi har lite andra lärare nu. Lite roligare med variation. I höstas hade vi 3 lärare... Blir lite tjatigt.
Måste försöka ta mig igenom den här vårterminen. Det är ju trots allt inte så länge. Går till början av april. O då är det ju en veckas sportlov, och 5 veckor praktik. Så egentligen har vi ju teori januari-februari. Kanske en vecka i mars. Det är ju inte så mycket egentligen. 7 veckor teori typ.
Nu ska ja hoppa i duschen, försöka orka städa lite. Diskade nyss. Sen hoppas jag ja får trevligt sällskap =)
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0