Tandläkarbesök

Överlevde tandläkarbesöket nätt och jämt. Jag bara älskar min tandläkare! Jag hatar o gå dit, men har världens bästa. Tackar mina två förra för Allt ont ni gjort mig. Kommer aldrig sätta mig i stolen om någon av er ska fixa mina tänder. Aldrig!! hon fixade två tänder som det höll på å bli hål i. Första tanden gick bra. Kallsvettades lite. Andra trodde jag ja skulle dö!! Helvete va ont det gjorde efter en stund. Kändes onödigt med bedövning när dom va så små. Jag kallsvettades, låg och skakade, och knöt händerna riktigt hårt. Efter en stund frågade hon mig om det fortfarande gjorde ont, för jag låg och höll i mig så i stolen :p tack för att jag får gå till dig :) hon kom gåendes en gång när jag varit till en annan tandläkare, o sa att, nä du, du ska komma till mig du! :) nu e ja i bström. Ska pussa på hästarna, fixa stallet, och packa grejer :) Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0