Sur min...

Inga glada miner idag. Vaknar alldeles för tidigt, inte utvilad, och med huvudvärk. Tack för den.
Bra att ja fick skratta mycket igår iaf ^^
Vet inte vad jag ska göra idag riktigt. Eller ja kan inte bestämma mig. Skulle vilja träna. Men är fortf förkyld, men ha inte hindrat mig den senaste veckan. Vill åka hem till hästarna, men det är iiiiskallt!! Fundera om ja skulle åkt med Kaisa till Hammarland.
O jag ska jobba 18.30-04.30 ikväll.
Ska trycka i mig panadol o försöka blunda en stund till iaf.
Kom till arken vettja ikväll! Sista kvällen det är öppet nu på ett tag, sen är det dags för renovering! DANSGALA!
Inträdet går till välgörandeändamål, Lions. Och garderobsavgift går till Arken. Sådär, nu behöver ni inte tjata om det när ni kommer, för nu VET ni det :p TACK!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0