PT-pass

Herregud va dagen har gått långsamt! Fruktansvärt! :s 
Men det är väl så när man väntar så innerligt på något ;)
Efter skolan har jag fixat lite. Tvättat några maskiner, städat lite. O va händer då? Jo, tvättställningen brakar ihop. Den gick av på två ställen -.- suuuuck... Alla kläder ligger huller om buller. Ha varit o köpt ny nu. Har en i maskinen som ska hängas upp till. Håhå.
Hungrig är jag också.. Hmm..Mat?
Imorgon skola 8-13 för min del. Tandläkare kl 13.15 och sen åker jag troligen o gymmar, o sen till Bjärström. Ut o gå med Basil, och sen hämta lite grejjer :)
Har tränat med min PT nu ikväll. Riktigt najs! :D
GE MIG TORSDAG NUUU!!!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0