ny apparat

ha varit ena jäkla skitdagar det här. Ha varit ut med hästarna, promenad med mamma, och en med emilia. Skönt o få prata av sig lite :) o längesen ja träffade emilia. Igår va ja till sjukhuset och fick en ekg apparat på mig. Dom ska se hur mitt hjärta arbetar. Efter all hjärtklappning jag haft och svimattacker. Idag fick ja bort den från igår, o fick en ny. Som ja ska till efter helgen. Håller redan på å kliar sönder mig... Ska snart till skolan. Snaaaark. Vill inte. Nå snart är det slut. Ikväll kanske det blir ridhuset? Vet inte. Borde fara o träna också. Ha fått extra såna här grejer så ja kan sätta dit nya själv. Nå nu ska ja klä på mig o dra. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0