MÅSTE träna....

Trots huvudvärk, som blev bättre utåt kvällen, så åkte jag och...tränade... Fy!
Trött i kroppen och huvudet, men kände ändå ett sug och ett måste. Älskar att träna!
Var duktig och inte körde slut på armarna och axlarna! Duktig Jennifer! Istället fick magen och ryggen sig ett ordentligt pass. Såklart körde jag ju lite axlar och armar. Kunde inte låta bli. Va jag än tränar, så måste jag alltid köra lite axlar och armar. Just för rehabiliteringen.
Imorgon blir det vila från gymmet. Men hästen ska motioneras i ridhuset. Så helt vilodag ska ja väl inte kalla det.
Slänga i sig lite kvarg nu, och kolla mammor o minimodeller. Det kommer väl ikväll?
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Beundraren

Oj shit vilken kropp :D den där sku jag villa dejta :D eller träna ihop med :D

2012-02-06 @ 23:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0