Iskallt!

Igår var det mycket folk! Var övertrött och helt speedad tidigt på kvällen, sen sa jag, ja klockan 2, då kommer jag nog bli trött. O va hände? Jo klockan 2 kändes det som att någon klubba mig i huvudet.
En bra kväll, med mycket konstiga kommentarer och komplimanger :p
Idag sov jag länge. HELT färdig när jag vaknade. O låg och snörvlade -.- 
Men inte hindrade det mig från att ta mig till gymmet. Iväg och pumpa muskler bara :) En jäkla träningsvärk hade jag iaf. Emilia var där när jag kom dit, o sen kom Maria (:
Tycker förkylningen kan ta o ge med sig HELT nu, så jag kan börja köra kondition!!
Får se vad som händer den här veckan då. Får vi väl se.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0