Hemma bra, men borta bäst

Nu har jag alltså varit i Egypten en vecka. Har varit lite tysta om det :) Åkte med Maria och Kaisa.
En helt underbar vecka har det varit!
Skriver om hela veckan imorgon. Nu är jag trött, hungrig, ont i magen, glad, ledsen...
Jag måste bara säga att, folk får tycka vad dom vill om Egypten. Men jag har absolut ingenting emot Egypten! Jag älskar det!!! Visst är vissa araber SKITjobbiga. Men inte alla. Det är väl därför folk inte åker tillbaka. O för att det är så skitigt där. Jag kommer absolut åka tillbaka flera ggr. Förhoppningsvis snart igen.
Ju mera jag reser, desto mer känner jag att jag vill bort härifrån. Varför är man kvar här egentligen? Ut o se världen! Aah! I just love it! Vet ni hur tråkigt det är här egentligen. Nu menar jag inte att man bara ska ha kul hela tiden o så, o inte jobba. Göra det nån annanstans.
Känner att nu skulle jag kunna dra härifrån o göra något helt annat ett tag. 
Börjar med studieuppehåll i höst.
Sommaren här är ju ändå helt okej.
Hur mycket bättre jag mår, och känner mig när jag är härifrån. Obeskrivligt.
Nu drar jag snart till mamma o pappa och blir där inatt. Imorgon ska jag åka ut med världens finaste älskling, och sen o hjälpa Kaisa sko :) Eller sko ska ja väl inte göra direkt :p Men hjälpa henne lite.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: en pojke ;)

Sockersöt ;D

2012-02-25 @ 01:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0