Funderare...

Alltså nu kan jag inte sova. Igen... Blir galen!!
Kan ju nämna lite vad jag har legat och funderat på nu ikväll bara.
-Hur man skulle reagera om man satt i ett flygplan, och så tappa piloten kontrollen och man får höra att vi är på väg o störta? Jag som är lite flygrädd skulle väl bli hysterisk!
-Ibland undrar jag om jag verkligen inte är gravid... Hela ens liv skulle ju bli omvänt!
-Varför är jag inte 10 år.....
-Undrar hur duktig jag skulle vara på fiol om jag hade övat flera timmar om dagen...
-Va gjorde man innan facebook?
-Och hur klarade man sig utan mobiltelefoner förut?
-Vad ska jag göra i höst? Plugga, jobba? Hänga, dra? Sticka härifrån?
Det är lite jag funderat på.
Har vandrat runt också, fixat lite med tvätten, gjort frisyrer, kollat lite film, lyssnat på musik, stirrat i tak...
Nä men om man skulle lägga huvudet på kudden igen. Är inte det minsta trött. Kanske man skulle vaka... Liiite svårt o hålla mig vaken imorgon i skolan då. Har det fast ja sovit så där helt okej.
Får en massa roliga och konstiga ideer när jag ligger och funderar :) kan ju inte skriva ut ALLT här ;)
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0