....

Imorse va det segt o komma upp... Sov inte så många timmar inatt. Började morgonen med att fara till sjukan o få mera piller. Hoppas dom här är bättre. skolan ha varit seeg. Svårt o hålla mig vaken idag. Osminkad och ofriserad...o mörk under ögonen. Vackert :p inte ska jag fixa mig för nån ändå :) är bara lamm kött i skolan, nejtack ;) slutade tidigt idag, och for till gymmet med en gång. Idag hade jag träningsvärk i axlarna. Sköönt. Förbättrade på den lite ;) nu e ja i bström. Ska just gå ut o fixa stallet, fixa hästarna klara o sen fara ut med mamma, cherokee och Basil. Sen måste jag väl göra skolarbete -.- vi har tent imorgon. Det får gå som det går. nu ska jag gå ut! Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0