-

var till ridhuset igår med mina finaste pojkar. Ja red basil och wilma cherokee. Mamma började me o longera basil, för han slappnar av mycket snabbare då. O han va hur mjuk o fin som helst. Han har ganska svårt i ena varvet, o nu när han stått hela hösten så märktes det väldigt tydligt. Men det blev mycket bättre på slutet. O hans specialite, skjuta ut bogen -.- menet blev också bättre :) så jag är jätte nöjd! Han var nog också :) Sen kollade vi på bilderna från resan. Som dom kunde få tillbaka!!!! Dom ha varit raderade... Tror att precis alla bilder kom tillbaka. Dock är några förstörda. Men jag är glaf iaf! Tacktacktack snälla! Man lär väl sig av sina misstag får man hoppas. Ska väl försöka få upp några här på bloggen sen. Humöre har börjat vända :) skönt! O snart är det helg! O den består av jobb. Najs! På fredag kommer det va nattklubb på alandica. O på lördag dansgala på breidan. Ska o jobba till min gamla arbetskompis :) jag+dansband=<3 Idag blir det hem o rida, o sen gym. Får se hur det går o gymma med den här apparaten. Får koppla bort den annars. Men får ja nå anfall sen så är det ju lite synd. Inte vet ja om det är så mycket nytt. Ja ha visst inte skrivit om resan ännu. Men just nu skriver ja på mobilen så. Det kommer! Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0