Uppdatering?

Jag är verkligen sämst på att blogga. Har inte riktigt nån ork och lust.
 
Resan till Egypten var...underbar! Allt var riktigt bra. Okej maten på hotellet var inte så där jätte wow.
Jag fick träffa min underbara Kaisa! <3
Vi snorklade, åkte fyhjuling x2, var till ett vattenland, beachparty, massage, ansiktsbehandling, rökte massa vattenpipa, drack massa öl, dansade på cafe....Helt underbart!! Bilder finns på facebook. Ha inte fått upp alla ännu.
 
Just nu är saknaden så stor efter Kaisa! :( Pratade med henne på skype igår, och herregud va jag saknar henne! :( Helt sjukt! Hade jag inte fått jobbet till sista juli, hade jag dragit redan! Jag måste säga att jag trivs i Egypten. Det bara är så. Va ja vill tillbaka, och tillbaka till Kaisa <3
Nu är det bara o gilla läget. Så får vi se vad som händer längre fram.
 
Julen va väl...Som alla år. Ingen julkänsla. Är inte mycket för julen längre. Mysigt o va med familjen. Och iår var mitt <3 med. Julkyrka blev det som vanligt med Andreas och familjen.
Men jag tänker mycket på alla som inte har en så rolig jul. Speciellt barn. Det finns så många som inte har en lika bra jul som vi har. Det är kanske den värsta tiden på året för vissa.
Bortskämda barn som får allt dom pekar på, och blir arga och besvikna när dom inte fick det dom önskade, det dyraste.
Sen finns det dom som knappt får kläder på kroppen. Inga vettiga vinterkläder. Som kanske får gå och frysa hela vintern.
Har föräldrar som inte bryr sig. Alkoholproblem. Inga föräldrar, hemlösa....
Julen och nyår.. Nä det skippar jag nog nästa år.

Nyår ska jag jobba det här året, igen.
 
Igår var juldagen och då jobbade jag. Helt okej kväll! Bättre än förra året! Jag gick 23727 steg på jobbet.
 
Puss o kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0