Jobb

Jag är ju ledig från dagiset hela den här veckan. Igår och idag kunde jag ha jobbat, men alla barn var lediga :)
Så på nyårsafton ska jag jobba igen, sen en dag ledig, och sen kör det på som vanligt igen. Jag får nytt schema då!  Skönt o inte behöva sluta halv 5 varje dag. 
 
Inatt jobbade jag på arken. Va väldigt lugnt igår. Inatt är det jobb igen. Och sen på nyårsafton. Bäst o jobba så mår man inte så dåligt på nyårsdagen ;)
Imorgon ha ja varit o anmält mig till zumban. Den är redan kl 11. Får hoppas jag kommer upp till det! Måste försöka komma igång med all träning igen nu. Den 18 ska jag träffa min PT :) Få lite motivation och övningar o komma igång igen!
 
Nu väntar jag på att mitt <3 ska sluta jobba, så vi kan åka till Bjärström. Apan ska motioneras :)
 
Kanske vi ses på arken ikväll!?
 
Puss o kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0