Jag verkligen avskyr vintern!

 
Det är bara så. Jag verkligen avskyr, hatar, vintern! Jag hatar snö, kyla, is, frysa, blött, klä på mig hundra lager kläder, halt.... Jag är född på fel breddgrad. Som sagt, hade jag inte fått jobb....
Jaja...Bara 5 månader kvar till sommar.
 
Igår var jag och Wilma till Sverige och shoppade. Aldrig att jag skulle flytta till Stockholm. Inte centrala stockholm iaf. Fyfan va folk det va! Usch. Och folk for fram som dom aldrig sett kläder förut.
Sen förstår jag inte hur folk kan va så fruktansvärt elaka. När någon går förbi, och hur man sen kan sitta o säga hur ful den personen va?! Det hände på jobbet, det hände på båten, och när vi satt o åt i Stockholm. Ouppfostrade skitungar!!
Förlåt...
Nu ska ja berätta nått positivt istället...
 
Hmm....
 
Apan är ju...fin. Hon har mycket överskottsenergi :p Men hon är i fint hull nu :) Nästa helg ska Wilma på hoppträning.
Jag har finaste pojkvännen <3
Jag trivs på dagis.
Marita kommer snart hit o spelar fiol med oss :)
 
Puss o kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0