:)

Åh jag har så mycket o se framemot nu!! :) Jag vill ju inte ha höst och vinter, men det är faktiskt mycket roligt som ska hända!
 
Imorgon är sista dagen på dagiset :/ Tråkigt! Men ska bli skönt o va lite ledig nu. Jag jobbar ju på helgerna + att jag fått 3 dagar på ett annat dagis :) Sen får vi se vad som händer!
 
Råkade ta en powernap idag, på nästan 2 timmar. Jag som bara skulle vila 30 min! Hoppsan Kerstin! Så kan det gå. Träffade Jennifer sen, behövde inte rida. Färgade hennes hår, o pratade strunt! :) <3
 
Hur ska ja nu kunna sova då??! Kommer ju inte alls gå. Är inte ett dugg trött. O jag som ska jobba dubbelpass imorgon. Mååh! O samtidigt är jag så förväntansfull!! :D Kanske drar till swe nästa vecka, nån kommer hem igen, och jobba på nytt dagis. Bara det är något att se framemot! :D Helgen efter det hade jag tänkt va ledig! Förhoppningsvis ska det bli kräftskiva eller klassfest! :)
 
Imorgon jobb 8-ca 15, och sen o rida. Sen får ja försöka sova lite. O jobb 22.30-04.30.
Tjoho!
 
Ska se nån film nu, o hoppas ja blir lite tröttare....
 
Puss o kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0