Tönt....

Alltså...jag blir så trött på mig själv. Jag har verkligen världens finaste häst, men han har världens töntigaste ryttare.... Aah!! 70 cm gick jätte bra. Han va pigg. Felfritt. 80 fick vi stopp på första, o sen ramla ja av på sista. Allt mitt fel! Att ja aldrig lär mig!!! Förbanna.. Håller för mycket o för länge. Då går det så. Men cherokee gjorde ju precis allt ja bad om egentligen. Så me han är jag super nöjd! Är som sagt hans ryttare som är skit töntig.... Måste börja ta lektioner igen. Kan ju inte hålla på som en nybörjare :p kan inte ens minnas sist jag hade en ordentlig lektion. Sensomras kanske? September? Ja börjar tusan bli dags igen... Håhå puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0