Pepp!

Vart helt sjukt pepp nu!! På allt! Ah! Bara spritter i kroppen! :)
Tänkte fara ut o jogga, men hela zumba passet så knakade vänster fotled :s skitasigt!
Alltså det är mycket som händer nu. Vet inte hur jag ska orka och hinna allt! Håhå. Helgerna kommer va värst. 
Men sen 5 maj, dååå! :D aah, andas uuuuut.
Den här helgen är det nattjobb torsd-söndag. Tjoho! Ska bli skönt o komma på jobb :) Så man slipper va ute o slarva ;)
Alltså tydligen har vi påsklov imorgon, så egentligen är jag ledig...Hmm..Praktik eller inte? Svårt...
Sen börjar jag först kl 23 på aarchin.
Kanske man skulle duscha nu då. O hänga tvätt.
Skulle borda dammsuga, men då blir nog inte grannarna glada -.- Ibland önskar jag ja bodde i hus...

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0