Lets dance

Måste glo lite på lets dance. Alla snygga karlar som kan dansa ;) raow! Men att karlar kan sjunga, slår nog det ;)
Helvete, jag rev upp ett jäkla rivsår på armen igår. Tusan va det svider!! Tror det va av allt glas splitter igår. Skönt...Ursäkta svordomen...


Att man orkar ha ett leende på läpparna hela tiden när man är på jobb, är inte alltid det lättaste. Alla har ju jobbiga dagar, lite onödigt fulla gäster, allmänt nere osv...  Man kan inte alltid va på topp! Men jag försöker alltid! Igår när jag sprang på som en galning, så var det tack vare alla fina komplimanger, och peppningar, som leendet alltid fanns där :) En liten komplimang, ett litet fint ord, bara någonting, gör så mycket! Så tack alla fina, för alla fina ord jag fick!
Hoppas på en likabra kväll ikväll. EN paus, skulle iaf kännas som att man skulle få iaf...

Fick så där konstig energi nånstans ifrån igen. Men är ändå för trött för att göra nått...Jobbigt läge. Skulle va jäkla skönt o fara ut o springa. Men mina ben blir nog inte så glad på mig då. Och fötter.
Ska försöka lägga mig i soffan och slappna av. Och sen börja fixa mig.

Kom till arken ikväll hörrni! Dj Totte spelar ikväll igen. Som jag tyckte va riktigt bra igår!!

Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0