Jobbnatt 2/4

Avklarad! Bara två kvar nu :)
Riktigt bra med folk idag igen! Härligt! Undrar hur mycket det har varit på Kino egentligen? För vi ha haft riktigt mycket! En rolig kväll har det varit :) Och jag ha varit uppe i det blå som vanligt :p Ibland undrar jag själv också vad jag går på egentligen? Det är det första jag får höra när jag kommer på jobb "Va äter du för piller egentligen"? haha ja det är väl bättre det än att komma dit o va sur o grinig :)
Sen fick jag och Kaisa underhållning på select. Herregud va ja ha skrattat :p ojoj! Ja men nog är det roligt med lite småfulla människor ;) Sen åkte jag en sväng till Jomala, och nu är jag hemma. Skönt! Ska försöka varva ner nu, så jag får sova lite.
Imorgon ska det tydligen bära av till Eckerö. Men jag tänker faktiskt sova tills jag vaknar! Behöver min skönhetssömn...
Sen imorgon är jag i kassan, och börjar kl 22 :) Najselinajs!

Hörrni, natti! Sov gott!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0