Gårdagen

Var ut till Föglö med mamma och lekte kontorist ;) För varje gång blir ja ännu säkrare på att jag inte vill bli det... Men det är kul o komma med dit :)
Sen for jag till Karin, och red fina Mysan :) Hon hade me Stella och longerade, och byggde upp några hinder åt oss. Jäklar va hon hoppade!! :D Lite mellan hindren också :p haha ja ja säger då det, ston.... Men jag satt kvar! För en gångsskull :p En duktig Mysan den här gången också :)

När vi kom hem till Bström åkte jag ut med Basil direkt. Mamma kom me o promenerade. Basil va mera lam. Tack o lov för det. Det ha han ju inte varit dom senaste gångerna. Så vi va överens igår me :)

Sen åkte jag direkt ut till Sund. Mockade åt dom, och sen for jag ut med Asta, Erica och Grållan. Apan va jätte pigg o glad! Hon ville mest springa ;) Galopperade en längre sträcka också.
Hon skötte sig exemplarisk, igen! :)

SEN, va ja trött... Hemma vid 10-halv 11. La mig i sängen me datan, o tänkte att ja bara skulle kolla FB o sånt. Men vaknade sen vid 2, fullt påklädd, me datorn i famnen, o hela lägenheten lyste :p Bra där... DÅ var jag trött!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0