Galen helg

Orkar inte skriva nå utförligt om allt jag gjort under helgen. Så det blir i stora drag.
Fredag: Gymmade, och va på zumba marathon 2 timmar. Jobbade 21.30-04.30
Lördag: SPelade fiol 10-17, jobbade på alandica o arken 14-04.30.
Söndag: Va fiolledare med Marita 9-13.45, jobbade på alandica 14-18. Åt sen middag med Kaisa på park. Sov några timmar, och sen fick jag sällskap.
Idag då. Blev väckt allt för tidigt.... :p Sov typ 3-4 timmar igår kväll, och trodde ja skulle få sova för natten. Men näe... Så jag fick sällskap sen, men inatt ha ja nog inte sovit så många timmar. O vakna tidigt imorse. Innan 9!! Va är det för fel? Har ha jag jobbat dygnen runt och sovit 5 timmar på hela helgen, och så får jag inte sova??! Suuck.
Idag ha ja haft gympass med min PT. Fått nytt program. Ännu tyngre! Nu kmmer det kännas ordentligt :P bra det! Ställde mig även på vågen. Där ha det inte hänt så mycket. Tyvärr... Enda va att muskelmassan har ökat! O det är va ja vill :) Nu ska ja fortsätta med det, och köra lite mera konditon också. Så kanske det börjar hända nått. Jo ja vet man ska äta rätt o sova o blabla. Det tar vi efter den här veckan.
Imorgon ska ja hem o rida. Men först gymma. Och sen är det vaktkurs igen. Jo den började nu ikväll. Riktigt intressant :) Man är ju inte helt ut o cyklar eftersom ja varit med så länge nu o jobbat.
Nu är jag tröööööött. Soooova <3
PUss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0