Eckerö

Blev väckt innan 1 idag!!! Somna först vid halv 7. Rasmus ringde o väckte mig o påstod att jag måsta stiga upp för vi skulle till Eckerö redan. Snark... Nåja, 6 timmar är väl alltid nått.
Jag, Rasmus och Wilma har spelat nå ostlabyrint spel :p och spikat och fixat fågelholkarna. Tydligen jobbar vi för lite....-.- Nå, det spåra ju ur som vanligt.. Spruckna byxor, stegklättrare, gandalf the grey.... Ja håhå :p Så går det när syskonen Schönberg ska försöka göra nått. Övertrötta. Holkarna blev klara iaf! :p SKITfula bilder finns det också :p hoppas inte Wilma lägger upp dom värsta iaf :p
Sen fick vi påskmiddag, och ÄGG! Mums! :D fasiken va gott det är med påskägg! Fick ju ett igår på select också :) med en svår leksak vi försökte få ihop! haha hur många blondiner behövs det?
Det är mycket man BORDE göra. Men ingenting jag orkar.. Måste försöka sova lite.
Börjar en timme tidigare ikväll. Ikväll kmmer vi ha två kassor öppna. Så jag och Jenny sitter på varsin sida :)
Ska ni till arken, så kom i tid!! Igår slutade vi släppa in folk innan 2.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0