Dygnsrytmen åt skogen

Ja det kan man ju lugnt säga... Men inte så konstigt efter 4 nätters jobbande, och sovit till 3 på dagarna. Då är man trött! Annars brukar jag inte sova just mer än till 12 när jag jobbat natt och slutat vid 05.
Igår blev det 2 filmer, + nå tvprogram som jag inte riktigt minns, eftersom ögonen for fast lite nu och då :p Men jag var inte den enda...
Men den där skolan...Dom kan inte säga vilka lektioner det är jag ska va där. Blir man trött eller trött. Hur ska ja då veta? Vem ska veta? Aaah! Bra att man kan planera sitt liv...
Nåja. Snart är det över.
Va till Bström tidigare. Hämta upp Wilma och Jennifer på vägen. Sen for dom ut o red, så jag behövde inte. Är ju dressyrtävling ihelgen, men finns inte en chans att jag hinner. Eller orkar. Måste göra upp dusch och toalett schema inför helgen om jag ska hinna med det :p
Ikväll ha ja varit och zumbat med Kaisa :) Fasiken va trögt det gick. Kroppen har inte återhämtat sig sen helgen iaf.
Jaha imorgon då. Ska gymma, och troligen ut o åka inlines med Jennifer :)
Snart är klockan halv 3, och ja är inte det minsta trött. Greeeeat.
Måste väl försöka stänga ögonen snart.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0