Blibb

Har inte vaknat så här sent på länge! Vid 2 behaga jag vakna :p Lite trött? Jeo... Känns nog i fötterna idag. Måste o kolla på andra skor imorgon. Alltså idag har inte matbutikerna öppet, men gymmet? Jaa, det gäller ju att prioritera rätt. Man måste träna, men inte äta :p
Funderar om ja sku orka stiga upp snart. Ska småningom till Bström o äta mammas mat <3 Bara Rasmus kommer o plockar upp mig. Eftersom det påstås va snö ute, och jag har sommardäck.
Tänker inte göra mycket idag faktiskt. INTE träna iaf. Det va inte så smart o köra slut på armarna på gymmet, och sen bära dom där tunga diskkorgarna flera timmar... Inget gym för min del iaf. Börjar 23 ikväll igen. Rätt skönt :)
Nä men om man skulle försöka stiga upp snart då.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0