-

Basil ha varit dålig idag. Eller han är ännu. Han ha bara legat hela dagen o nästan varit lite okontaktbar :s fick ryckningar också. Trodde fan det va dödsryckningar. Ha aldrig sett han så dålig!
Veterinär va ut dit, o mamma blev hemma. Så jag o Wilma åkte själva till tävlingen.
Tog en powernap hos mamma o pappa tidigare. 
Snart tänker jag lägga mig under täcket, för nu är jag sur, bitter, inåtvänd och trött.... 
Är nog för att jag är så sjukt trött. Helt färdig är jag! Huvudvärk börjar jag få också.
Ska sätta igång en film, o hoppas att jag vaknar med ett strålande humör imorgon!
Puss o kram
Ska aldrig göra om samma misstag igen. Nu är jag riktigt trött på allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0