Vilan it is

Somnade som en stock igår, igen. Efter några mess till <3 :) Så glad och lycklig!

Gick 9-16 idag. Var med på vilan idag första gången. O det gilla jag starkt! Fasiken va skönt o få lägga sig ner o blunda en stund :) Tycker barnen va så tysta o lugna, jämfört va vi var när jag gick på dagis. Alltid nån som skulle nojsa o inte kunde va tyst o ligga stilla.
En helt bra dag har det varit :)

Sen var jag o pratade lite med <3 :) Via La Strada o sa hej till gamla kollegorna, o sen köpte jag lite grejjs åt mamma. Via pappa med dom, o nu är jag hemma. O är huuuungrig!!
Blir nog zumba sen kl 19. IFK har match då också. Men är väldigt zumba sugen. Sen borde ja hem o rida. Får se om Wilma gör det.

Usch, nu vart jag ju trött.

Haha när jag träffade Carola idag så fråga hon om nått nytt hade hänt. Hann inte öppna munnen heller så sa hon, du har ju gått o blivit kär! Det ser jag ju på långa vägar!
Hihi :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0