Varmt i solen

Var på dagiset 8-15. Rätt lugn dag har det varit. Var "sista" dagen på praktiken. Nu är det bara en vecka kvar, och då är det examenstillfälle. Vi har skrivit en plan, och nu under veckan ska vi då visa att vi klarar det här. Kommer ha en bedömare med oss hela veckan. Har en jätte bra och trevlig tjej. Hon jobbar på lillasidan. Så jag har ju haft kontakt med henne enda sen jag började. Vilket man inte skulle ha. Ehm. Men min handledare kommer o va bedömare åt Linda som var på lilla sidan. Väldigt praktiskt!
Det går som det går. Jag tycker det ha varit väldigt roligt iaf! Är inte speciellt nervös faktiskt.
Ska ha en sångstund med barnen, en gång ska vi måla lite, och sen blir det mini-röris. Det är vad jag har planerat. Så får vi se sen :)

Efter dagiset for jag till sjukhuset och hälsade på morfar. Han mådde nog bra. Men när han får komma hem vet vi inte... Suck. Dom kan inte bestämma sig. Möte på måndag, så får vi se sen.

Sen for jag till <3 och fick mat. Hihi lite bortskämd blir jag kanske ;) Myste lite, och sen for jag på fiol 1/2. Hade gruppspel först. Gick helt bra. Vi är inte många i gruppen nu. Men jag tycker det är rätt skönt när vi är så några. Skulle jätte gärna spela mera kvartetter å sånt. Det gjorde vi i Bollnäs. Det gillade jag. Men då var det en första fiol, en andra, en viola och en cello. Det va häftigt! Kan få en viola också. Men ingen spelar cello... Hmm.
Spelade en jätte fin låt idag, som jag gillar väldigt mycket! Kommer nog bli fin på konserten sen :)

Sen var det ju meningen att jag skulle åkt till gymmet. Men nu flyttade dom fram allihopa. Så nu spelar jag tidigare. Så skulle knappt hunnit till gymmet. Tusan.. Hade behövt köra lite rehab. Nå för köra igång ordentligt nästa vecka.
Ska just åka iväg på egen lektion, för Ulf :) Najs!
Måste packa lite grejjer också.

Efter fiolen ska jag vila fram till jobb. Är jätte trött.

Imorgon ska jag till Bjärström o sköta alla hästar och kaniner. Hålla lite lektion tror jag åt Grållan och Dina, och sen ska jag rida Cherokee (:

Oj, nu är klockan mycket!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0