Underbar helg

Har haft en helt underbar helg med <3

I fredags for jag till Bjärström o tog hand om alla djuren. Sen kom Rasmus dit också, prata massa strunt, o vilade. Väldigt trevligt! :)
Sen när alla var matade och rastade, for jag till <3 o myste lite innan jobb.
Gick rätt trögt på jobbet faktiskt. Tur att man har väldigt trevliga och roliga arbetskollegor :)
Åkte sen ut till Bjärström med <3. Var ut med Acke, och matade djuren.

Sov rätt länge på lördagen. <3 for till stan en sväng, och jag for ut med Cherokee.
Sen kom han tillbaka, o vi vilade en stund. Rasmus kom också, och han lagade mat åt oss :) mums!
Men jag var duktigt trött. Somnade i soffan när vi skulle se film.
Åkte in till stan sen, <3 fixade sig för jobb, och jag råkade somna på soffan. Igen.
Jobbade 23-04.30 igen. Kvällen gick lite fortare. Var en konstig kväll. Folk var lite på vridur tror ja.

<3 kom med mig till Bjärström igen.
Fixade o donade med djuren, och tog det bara lugnt.
Sov hos han inatt.
En mysig helg har det varit! :)

Idag tänkte jag åka o hälsa på morfar en sväng. Sen ska jag till Bjärström, kanske ut med Cherokee, och sen skulle jag få mat.
Ikväll blir det IFK-DUV match :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0