Trevlig kväll

Har haft en trevlig kväll :)

Var ut till Lemland med familjen, allihopa :) Måste säga att jag har en helt sjuk familj, men världens bästa! <3 :)
Va på väg till en gård i Lemland:
Alla utbrister: VAH, va är hon där ut o går med på vägen?!
Pappa: EN GRILL!
HAHAHA! Den såg helt konstig ut den där barnvagnen :p Men en grill xD HAHA
En trevlig tur till Lemland blev det :)

Sen åkte jag till Longhorn och träffade Kaisa och Tiia. Väldigt trevligt! :)
Har lite ont i magen som jag har skrattat! Underbara människor! :')
Har faktiskt saknat min Kaisa! INte träffat henne på jätte länge :O
Måste ta en myskväll här snart igen :)

Nu är jag hemma.

Imorgon är det rasparad på travbanan som jag måste va med på. Vi ska bara visa upp dom o gå lite, så det kanske jag orkar. Men ska ha Basil. Hmm.. Hoppas han sköter sig. Skulle inte orka med någgå bock och sken...

Puss o kram



Har förresten världens finaste pojkvän <3

Kommentarer
Postat av: Gisela

Okeej, rätta mig nu om jag har fel, men var inte gården i Lumparland? Haha :D

2011-09-19 @ 12:28:22
URL: http://giselaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0