Som ett brev på posten

Började med ont i halsen, som vanligt.
Imorse var jag helt täppt. Åkt på världens förkylning :( JÄkla skit! Helt slut i kroppen. Öronen och halsen värker och kliar.
Hejåhå, där kom säkert 15e nysningen för idag..
Ligger däckad på soffan idag. Ingen ide o åka till dagiset. För det första så vill jag inte smitta någon. För det andra skulle jag inte orkat! Kroppen är helt slut.

Var en snabb sväng och träffade Åse. Hon ville bara kolla hur axeln såg ut. Och den va PERFEKT!
Fasiken va glad jag blev o höra det. Det kunde inte se mera perfekt ut :) Nu är det bara o tuta o köra med allt. Allt, så länge det inte gör ont eller känns konstigt. Det enda som är uteslutet ännu, är boxercise. Vilket inte gör mig något. Visst är det jätte roligt, o bra träning. Men det finns annat :)
Tack Åse, som förgyllde min dag!

Ligger nerbäddad i soffan. Ska nog ta en dusch, har så sjukt varmt :s Undrar om jag har lite feber..

Kul att det bara kommer skit på tvn då. O ingen bra film har jag.. Hmm..

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0