Sista dagen

Så tråkigt! :( Vill ju vara kvar på dagiset! Trivs som fisken i vattnet. Kirsi sa att det syndes verkligen att jag trivdes där. O det stämmer! Vilka underbara människor det finns!
Ha haft en jätte rolig, och lärorik praktik på Storstugan. Hoppas jag kan göra några inhopp sen senare någongång :) Skulle vara jätte roligt!
Idag har jag min sångstund med barnen. Dom va super duktiga! Jag lånade ett piano från folkhälsan, och kompade åt dom. Det uppskattades väldigt mycket! Roligt :)
Sen fick alla barn komma o spela lite själva, och det var också väldigt uppskattat.

Är hemma nu. Ska åka o hälsa på morfar till gullåsen.
Sen ska <3 bjuda på maaat. Först ska vi handla.
Sen får vi se vad som händer ikväll. Skulle behöva sova lite. Är ju open by night också.
För 23-04.30 är det jobb på arken.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0