Öm i kroppen

HÅhå nog känns det i kroppen att jag åkte i hindret igår. Fingret gör ont, men är tejpat, och jag är blå på rumpan :p Och skrapsår. Skönt... Nä...

Var på dagiset 9-16. Rolig dag :) Lite ledsamt att det är sista dagen imorgon :( Vill inte sluta ju! Vill inte till skolan! Men redan om typ en månad går vi ut på nästa praktik, rehabilitering. Rätt skönt ändå. Skulle vilja åka till Sverige och göra den praktiken. Men 5 veckor är ganska lång tid. Hmm, vi får se.

Efter dagiset åkte jag till Bjärström och for ut med Cherokee. Han var hysterisk och galen! Jäkla häst!! Helt flippad. Han började med o slå huvudet i taklampan i stallet, så han fick sår på näsan. Suck. Sen takta han, gick sicksack hela vägen. Blev rädd för allt. Ingen rolig tur. Höll på å åka i backen några ggr.
Fingret höll, o inga mera blåmärken. Men nerverna for...

Nu ska ja åka in till stan, o va social med Emilia :)
Sen åker jag och sover till finaste <3

Imorgon ska jag till dagiset 7.30-14.30.
Sen får vi se vad som händer. Skulle verkligen behöva gymma. Men vet inte hur det går med fingret.. Hmm.
Ska jobba natt sen, 23-04.30.

Nu måste ja åka iväg, så hon inte behöver vänta, som vanligt ;)

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

jaaaaaa, komsikomsi till sverige ! :DDD

2011-09-29 @ 21:46:13
URL: http://glassflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0