Ny vecka-nya möjligheter

Nu är helgen förbi. Märkte knappt att det va helg. Känns inte som det.

Lördagen var det lite mera folk, så det va mera o göra på jobbet. Mycket roligare då. En helt okej kväll. Men klockan 3 va det som att någon knocka mig huvudet. Vart helt sjukt trött. Höll på å somna i bilen på väg till Bjärström sen. Daniel körde, som tur va.
Matade och släppte ut hästarna.
Just det, Susanna var och hälsade på på lördag kvällen :) Väldigt trevligt! Vi pussades med hästarna, och pratade. Det är hon som blev åländsk mästare i dressyr 2011. Skittrevlig och härlig tjej! :)

I söndags skulle jag stiga upp i tid. Hmm.. Blev inte riktigt så. Frukost vid 2 halv 3. Suck.
Gick sen ut, där Dina väntade. Vi hämtade Grållan och fixade sen hon och Cherokee. Hon red Cherokee sen, och jag Grållan. Vi red till banan och körde lite dressyr. Gick helt okej :) Tog typ 4 skutt sen med båda två på slutet.
Duktiga hästar! Galoppen gick skitbra med Grållan! :) Duktig tjej!

Sen for vi till stan. Åt middag, och kollade tv. Badade badkar, och sen va det sova.

Varit på dagiset 8-15 idag. Är helt färdig! Den här veckan är det alltså ET=Examenstillfälle. Vi har en bedömare med oss hela veckan. Är inte ett dugg nervös.
Skolan har ju fått allt det här o låta så hemskt. Att vi kommer ha en bedömare som kommer va som en skugga efter oss, o vi får inte fråga nått eller så.
Jaa, ja säger inget, så ha ja inget sagt..

Skulle vart till gymmet direkt efter dagiset. Har absolut ingen motivation eller ork :s Suck. Skulle verkligen behöva köra rehab.
Tänkte fara ut o jogga efter jag ätit lite. Sen blir det zumba ikväll, med Minna förhoppningsvis :) Får se om jag kanske joggar till zumban. Om Minna kan ta mina grejjer.

Nu måste jag tvätta.
Sen ska jag öva fiol :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0