Mer än 3 månader

Förresten..
Nu har det gått mer än 3 månader sen operationen. Så nu gott folk....
FÅR JAG BÖRJA HOPPA! :D Fasiken va kul det ska bli!!
Men lite nervös är jag nog ändå. VIll inte att något ska hända.

Men tänk. Det har gått 3 månader sen operationen. Och jag gör allt jag vill göra! Allt jag inte trodde jag skulle få göra.
Bara o fortsätta rehab och träna! :)
Väntar på tid o träffa Åse här inom en snar framtid. Sen är det bara o träffa läkaren i november. O då ska jag ha full rörlighet i axeln, och också vara "friskförklarad".
Inte länge till november!

Nej usch. Det är visst länge till november :p Jag vill inte ha vinter! :O
Lite delat vart det där... :p

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0