Konstigt väder

IGår hoppade jag för första gången sen operationen. Vilken härligt känsla! :D O sjukt roligt var det!!
Och Grållan var jätte taggad och glad :)
Dock höll jag på å åka i backen. Då blev jag lite rädd. Det är det som verkligen inte får hända! Jag vet inte riktigt hur det gick till, hon vart rädd för planket vi skulle hoppa så hon vägrade o hoppade åt sidan på någge sätt. Så jag slog hakan i bröstet och låg på halsen. Vart jätte ömt i bröstet och hakan. Va precis i benen. Ben mot ben.
Annars gick det skitbra!! Är jättejätte nöjd :)
Sen for jag till <3 o sov. Slockna rätt fort, och sov väldigt djupt.

Imorse var det segt o komma upp ur sängen. Jätte trött, och ont i ryggen. MÅste ha sträckt mig när jag åkte på halsen.
Varit på dagiset 9-16. En helt okej dag. MIn handledare är sjuk. Så hon kommer inte imorgon heller. Tråkigt.

Nu skulle jag behöva fixa en skolgrej. Sen bjuder <3 på middag.
Skulle vilja åka på zumba ikväll. Hmm. Beror på när maten är klar, o om jag måste hämta syster.
Har ju dock ont i ryggen, och är fortfarande förkyld... Hmm..
Svårt...

Ska ta o försöka mig på det här skitgrejjen nu. Eh skoluppgiften mena jag.
Nästa vecka är sista veckan på dagiset. Jag har nästan lite ångest o åka tillbaka till skolan. Jag är verkligen ingen plugg o läs människa. Det ska vara praktiskt. Sen är jag inge stort fan av den där skolan..

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0