Känner mig piggare

Är fortfarande väldigt förkyld, men känner mig piggare än igår! Så åt rätt håll :)

<3 var snäll och lagade mat åt mig igår. Dock hade jag ingen aptit, och jag kände ingen smak :p
Sen gick jag mellan soffan och sängen hela kvällen. Trött och slut.
Förresten. Så har jag börjat gå i sömnen! Helt sjukt!
Härom veckan så sa Daniel att han såg mig komma från vardagsrummet en natt. Har jag inget minne av! Han sa att han kanske drömt. Men att det kändes som det hade hänt på riktigt.

Sen här för inte så längesen, så vakna han, och då satt jag på sängkanten. Hade armen sträckt mot golvet, och letade efter något. Så fråga han va ja letade efter. Var tyst en stund, o sen sa jag, inget. O la mig ner igen. O då vakna jag. Fick inget ur mig. Kunde inte få ur mig ett ord. Fattade ingenting.

Och nu inatt. Vaknade jag av att jag höll i ett rör i sovrummet. Jag stod lutad över tvn typ, och höll i ett rör som var fast i väggen. Då vaknade jag. O fick nästan lite panik.
Men sen när har jag börjat gå i sömnen? :O :p
Tänk om jag går ut då?! Fan va läskigt. Jag lever mig verkligen in i drömmarna. För då jag letade efter något på golvet, så hade jag drömt att jag hade försovit mig till dagiset. Så då letade jag ju efter mina kläder antagligen, för jag tänkte väl stiga upp.

Lite roligt, men läskigt!

Väntar på att mamma och pappa ska komma in till stan nu. Tänkte försöka orka åka med dom på öppna gårdar en sväng. Har ju aldrig varit på det, för jag har ju alltid jobbat själv.
Skulle spelat fiol idag, men har ingen ork till det.

Senare ikväll blir det middag med Kaisa och Tiia :)
Daniel är på personalfest. Så han lär man väl få ta hand om inatt och imorgon :p


Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0