Ingen sömn

Jäkla 2 timmars powernap igår! Råka visst hända en grej. Skulle ju bara vila en stund. Men vakna 2 timmar senare. Hann till zumban. Men middag hann jag inte. Håhå.
Zumban va rolig som vanligt :)

Sen vart det mys med Emilia :)

For sen o sov hos <3. Men mycket sömn fick jag inte. Tack vare powernapen. Kan inte sova om jag sovit minsta lilla på dagen. Så sist jag kollade på klockan va den halv 3. Låg o lyssnade på musik fram till dess.
Så det va jäkla segt o stiga upp imorse. Humöret på topp också..Hmm...Stackars Daniel.. :p

Varit på dagiset 9-16. Idag va vi ut på liten utflykt.
Kunde inte fått bättre praktikplats!!Är supersupernöjd. Är jätte tråkigt att det är sista veckan :(

Imorgon ska jag ha första av mina 3 grejjer jag planerat, Mini-röris. Ska bli roligt :)

Ikväll ska jag på zumba igen. Ska leta upp lite grejjer åt syster först. O prova lite kläder jag fick av Emilia :) Så ska jag öva fiol också.
Sen får vi se vad som händer!

Puss o kram



Kan man faktiskt va så här kär?? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0