I feel good

Verkligen!
Vaknade upp brevid finaste <3
Var på dagiset 8-15. Ha väl inte gjort så mycket speciellt idag. Hade samtal med min handledare bara. Bara bra ord fick jag :)
Sen for jag till Avancia o körde ett rehabpass, med Emilia.
Skjutsade hem Emilia, så for jag o hälsade på morfar. Han var rätt pigg o glad idag :) O glad blev han o få sällskap.

Åkte snabbt hem o fixade lite mat, och sen drog jag på zumba. Fasiken va ja älskar det! :D Man blir så glad av det!
O dom som säger att zumba inte är nån träning. Ja, tar man inte i, då känns det väl inte. Men då kan man väl likabra låta bli.
Nu är jag faktiskt lite trött.
Men snart är jag igång som förut! :D Yees!

Ska duscha nu, packa lite, och sen åker jag till <3 :)
Imorgon har jag sovmorgon! :D Går 10-17 imorgon. Ska få va med o stänga på dagiset.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0