Glömt

Nu har jag glömt o skriva här igen.
Eller ha inte haft tid eller ork kanske det heter.
Igår på dagen va ja så förvirrad att ja visste knappt upp eller ner :p håhå stackars Emilia som fick stå ut med mig.

Var på dagiset 8-15. Sen for jag o Emilia och tränade till gymmet. Rätt mör i kroppen var jag. Men skönt o ha det gjort.
Sen for vi o lagade mat. Mums!
Sov hos <3 inatt. Mys! Har världens underbaraste pojkvän <3

Idag har jag varit väldigt seg. Jag och <3 låg o prata rätt länge inatt.
Varit ut i skogen och i en lekpark med barnen. Sen har det spelats mycket fotboll, håhå.
Trivs bara mer o mer där :) Fast det är lite tungt på morgnarna.. Inte alls pigg o glad då. Känner mig som ett åskmoln.

Är hemma nu. Skulle egentligen vilja träna. Men jag orkar inte! O träningsvärk har jag. Skönt ;)
Skulle vart på zumba ikväll. Men nope. Ska hämta Wilma från nånting nånstans. Haha ringde mamma och frågade om det var från Tjudö vändplan jag skulle hämta henne ifrån. Inte riktigt så var det :p haha liiite förvirrad igår när hon ringde. Nära flygplatsen är det iaf :p

Sen efter det tänker jag nog åka o mysa med <3

Imorgon är det barnfri planeringsdag på dagiset. Betyder alltså inga barn, och dom ska planera :p Så jag går 8-ca13 :) Najs!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0