Full fart

Ja det är som vanligt då!

Var på dagiset 7.30-13.10 ungefär. Sen drog jag till gymmet. Skulle träffat Åse, men det vart inte så.
Jag tränade iaf. Hade inte riktigt någon ork kvar. Ungarna har testat mig hela dagen!! Jisses. Tur att jag kan hålla nerverna i styr :p de vart faktiskt riktigt jobbigt där ett tag. Men det ordnade sig.

Sen for jag direkt till Bjärström. For ut med Cherokee. Vi for ut o travade och galopperade. Han va lite småtokig, men det är som vanligt :)
Åt mammas goda mat, och sen åkte jag till Grållan. For ut o travade o galopperade med henne. Va lite rädd att jag skulle tappa bort mig. Med mitt dåliga lokalsinne så :p Nå, det gick bra. O hon var duktig! Gjorde rätt många galoppfattningar. O dom satt i det närmaste perfekt!

Sen fyllde jag på luft i däcket på bilen, och bar in hö.

Nu är jag lite trött. Och jag har ont i halsen!! :( Har inte tid o bli sjuk!!
Ska hoppa i duschen, sen tror jag jag tänker åka till <3 o sova.

Imorgon dagiset 9-16. Tror jag.
O det här jäkla planen vi ska skriva... SUCK! Orkar inte!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0