Dålig uppdatering

Sorry! Har inte haft tid eller ork.

Det har väl hänt en del grejjer dom här senaste dagarna.
I lördags natt for jag och jobbade till arken. Var väl kanske inte det mest smartaste. Men vart inte så många timmar.  Och rätt roligt var det (:
När jag slutade sen och la mig ner i sängen, hade jag någon brevid mig som luktade som en hel spritfabrik :p haha det va nån som inte mådde så bra ;) Och inte va så tuff på söndag morgonen sen, hihi.

Jag steg upp 11, halv 12 på söndagen och åkte till travbanan. Hade ju legat sjuk dagarna innan, så egentligen borde ja inte varit där. Men ingen annan tänkte visa upp Basil i rasparaden så...
Rasparaden var rätt häftig! Men o gå runt o runt sjuhundraelva varv ... Och med en jäkla förkylning i kroppen. Härligt. Vart ju helt slut. Basil betedde sig riktigt bra! Lite smågrejer, men det va inga nå farligt :)
Förstod inte riktigt varför 3 stycken red på rasparaden, när dom skulle visas för hand. Som på en utställning.
Nåja, helt roligt var det. Var runt o tittade en sväng sen med Kaisa (:

Åkte till <3 sen och väckte han. For och hämtade mat, och sen blev det mys resten av kvällen <3.

Var rätt tungt o stiga upp i måndags. For till dagiset, megaförkyld. Fick massa saker gjorda och avslutade. Skönt!
For via mormor sen när jag slutade.

For till Hammarland mot kvällskvisten till Kaisa. Hon bor hos Cia nu när hon är i Italien. Alla hästar ska ju tas om hand om.
Vi åt middag, badade bastu och kollade film :) Riktigt mysigt!
Nattmatade hästarna, och sen åkte jag till stan. Hade tänkt sova hemma, för första gången på...jag vet inte när. Men åkte till finaste iaf :) Kollade idol, en stund på CIS, och sen somnade jag.

Äntligen är min telefon klar!! Ska hämta den från Elgiganten sen idag. Hoppas allt funkar nu då.

Annars då? Livet leker :) Är jätte kär!

Den här jäkla äckliga förkylningen kan gärna försvinna nu bara :/
Har bara den här veckan och nästa vecka kvar på dagiset. Vill inte alls tillbaka till skolan...

Nåja.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0