-

VAr på dagiset 8-15. Hade mini-röris idag. Gick helt bra.
Även en av lärarna va o hälsade på. Va sjuk då förut hon skulle va dit. Är jätte nöjd med allt min handledare gjort, och satt för vitsord och kommentarer :)

Ha hoppat Grållan för Erica. Gick supersuper bra!! Är jätte nöjd! Hon hoppa jätte jätte fint. O galoppen satt där den skulle. Hon gjorde jätte fina språng.
När vi skulle hoppa en kombination, så typ steg hon på första hindret. O sen tappa jag balansen, o hon gjorde något, så jag ramlade i backen. Fingret är troligen stukat, ont i rumpan och ryggen, skrapsår. Skönt... Nå, haltade runt nått varv på banan, och sen hoppa jag upp igen. Skam den som ger sig.
Men är jätte nöjd!
Anmälde även oss till hopptävlingen ihelgen, 70+70 blir det.

Nu är jag hemma. Ska åka till <3 snart. Kanske tar ett bad.. Är jätte trött, och lite frusen.

Imorgon är näst sista dagen på dagiset :/ Tråkigt!!
Imorgon har vi höstlopp. Ska bli roligt! Jag och Linda har gjort medaljerna som dom ska få sen :)

Sen får vi se. Beror på hur fingret är. Borde rida och gymma.

Nå, den som lever får se ;)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0