Världens finaste Grållan

Jobbade 23-04.30. Va helt bra med folk igår. Så fanns lite o göra :)

Sen åkte jag direkt till Bström o släppte ut hästarna. Sen fick jag sova ca 4 timmar. Upp o ut o fixa hästen.

Startade först 70 cm Clear round. Hon va väldigt hispig och tittig. Var lite ostabilt och vinglit i början. Vi kom runt felfritt, hon lyssnade bra. Men inte världens finaste runda. Men jag är jätte nöjd! Grållan har aldrig varit på¨travbanan förut.
Sen startade vi 70 cm rosa bandet klassen. Det var först en grundomgång, där vi var felfria. O det kändes skitbra!! Sen måsta vi vänta på att alla skulle hoppa, o sn va det omhoppning, stilbedömning. Båda rundorna kändes jättejätte bra! HOn gick superfint! Shit! Vart helt paff.
Och omhoppningsrundan räckte till en 2a plats! :D Alltså fatta! Jag och Grållan, 2a i en stilbedömning! Och inte en enda bom peta vi ner. Så stolt! Hon ha gjort såna framsteg.
Och Kaisa och Vento vann! :) <3
Vi hade samma stilpoäng, men hon va EN HALV sekund snabbare.
Lite konstiga regler hade dom, för man kunde vinna/bli placerad fastän man hade fel med sig. Om man rev eller vägra. Ha nog aldrig varit med om att man får hoppa omhoppning med fel. JAg klagar inte eller så, men tycker det låter lite konstigt.
Kaisa och Vento gjorde en jätte fin runda, fastän 4 fel. Dom förtjänade att vinna! :)
Jag och Grållan kör nästa helg igen! :D

NU är jag helt sjukt äckligt trött. Ha fått god mat av mamma. Mums!
Ska packa lite, så ska jag åka till <3. KOlla Gustafsson, och sen sooooova.

Imorgon skola, 8-16 :/ Fifan!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0